onsdag 16 september 2009

Beställning

Fick tips av Ramona om nå´t som skulle vara bra med vitaminer. Så nu har jag beställt en flaska & även nå´t annat som lät att vara bra för att bygg upp immunförsvar. Lär utvisa sig om det fungerar. Fått flera tips nu av flera som konstaterat det jag oxå funderat på. Vitaminbrist?! Därför gjorde jag nu en beställning från bodystore. Hoppas att det fungerar :) Ska prova ett tag innan jag kommer med ett utlåtande. :) Uppbyggande av immunförsvar är nå´t jag verkligen behöver. Sen jag varit liten har jag typ alltid fått allt sjukdomar. Väldigt lätt sjuk blir jag, så nu hoppas jag att det är nå´t som fungerar... Vill jue inte åka dit på nån svinis inte!

Ska iaf ta itu med mina fönster nu. Trist väder & orken är inte den bästa men det får väl ta den tid det tar då...

Bye for now..!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas vitaminerna gör susen, är jobbigt och frustrerande att vara trött och inte ha någon ork.

    SvaraRadera