onsdag 16 september 2009

Sova?

E egentligen trött men vill inte gå & lägga mig nu & väcka Mackan som ska upp & jobba snart. Jobabr ett extraskift nu inatt på bara några timmar, från halvtvå till sex. Så han har nyss somnat & då vill jag inte störa. Tror jag lägger mig i soffan tills han far. Kan inte bara lägga mig direkt & sova jag, utan måste läsa eller lösa korsord eller sudoku eller nå´t sånt innan jag kommer till ro och kan somna. Hur trött jag än är före. Så lägger mig nog på soffan nu en par timmar.

Mycket beställt idag. Först dom där vitaminerna, sen spelen & nyss var jag in & beställde hårvårds grejjer. Hittade åt en sida där dom säljer billigt. Bla Osis två burkar för 149:- Billigt!!!! Här hos frissan tar dom 169:-/burk. Så rena rama fyndet med två burkar för mindre än priset av en. Och så räcker dom länge. Min senaste räckte i 4 månader... Sen blev det några produkter från mitt favvomärke Bed Head. En vax som jag inte haft på länge som jag tycker e superbra, även en hårspray därifrån & så shampoo & balsam. Nu e jag less på shampoot från affären, dels räcker det inte så länge & håret känns aldrig fräscht. Mycket bättre med ett "riktigt"! När jag arbetade i affär och folk kom & frågade efter rekommendation på shampoo & balsam sa jag som det var... Att det är faktiskt bättre att köpa hos frissan. Okej lite dyrare med det är mycket drygare oxå, och det MÄRKS skillnad på håret. Så nu har jag gjort mig själv en god hårgärning ;)
Tycker Bed Heads produkter är jättebra, dryga & så luktar dom såååå gott... Köpte glans sprayen när jag va i Övik i somras och den luktar nästan godis... ;) Sprayen jag beställde nu har jag aldrig provat men jag hoppas att jag blir lika nöjd med den. Skulle vara en hård hårspray så jag hoppas den håller måttet ;)

Börjar känna mig lite mer som mig själv så hoppas den här trötthetsperioden e påväg bort. Har orken infunnit sig idag? Nix! Blev att jag tvättade fönstren på utsidan & ett på insidan. Sen käkade vi & då var orken & lusten borta. Spelade en tärning medans vi åt & sen har det inte blivit så mycket gjort. Tvättat en maskin & hängt tvätten. Så jag sparar gardinuppsättningen till imorgon. Och så blir det ev ett besök till Ramona, beroende på hur dottern hennes mår.
Har hunnit med att Farma såklart... hihi & så suttit & glott en massa på nätet & även på dumburken. Idol & sen en program hur det gått för alla som varit med i amerikanska Bachelor & Bachelorette. hihi givande tvkväll vill jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar