onsdag 16 september 2009

Spelnörd?

haha och det gäller inte Farm Ville på Facebook utan spelnörd kanske vi (jag & Mackan) kan kallas för nu har vi beställt tre nya spel till Wii. hihi Blev nya Guitar Hero & så nå´t annat Guitar Hero spel som vi inte hade & så Resort. Hoppas dom hinner komma innan helgen då Julia ska vara här. kan vi ha en riktig spelhelg. Och hinna träna massor innan Mackan kommer hem på söndag kväll... ;) Han e ändå bättre än mig i typ alla spel utom Guitar Hero så det spelet vill jag spela i massor... haha Ett annat spel som jag brukar vinna i är ett kortspel, Sympati, så det brukar jag oxå vilja spela... ;) Annars så är Mackan så mycket bättre i typ alla tevespel, fast iofs så spelar han så mycket mer än mig. Och har spelat så mycket mer än mig innan oxå.

Bara ett kort inlägg här i väntan på att Farmandet skulle bli klart på Fejjan... Jag spelnörd???? -Knappast!!! ;)

3 kommentarer:

  1. Du spelnörd?? JAAAAAAAA!!!Haha förresten skulle du kunna höra med mackan om han hade nån koll på nintendo ds? I NEED HELP!!! haha

    SvaraRadera
  2. Jepp ska höra med honom om han kan med det där... Annars ska jag höra med broder... Fast han e alltid så upptagen, farmning & jaga kråkor & spindlar du vet... ;)

    SvaraRadera
  3. Haha ja han verkar vara en hemskt upptagen man ... men har han inte tid fårjag väl åka dit och hota han med VÄRLDENS största blomma eller nåt haha

    SvaraRadera