söndag 15 maj 2011

I goda vänners lag

Blev en riktigt trevlig söndag, bra avslut på veckan. Sov kasst inatt, dels gick vi otroligt nog & la oss vid två. Har inte hänt på väldigt länge. Eurovisionsfestivalen höll på till halvett, sen hamnade vi framför Arkiv-X. Kunde inte sova sen, hade en brevid mig i sängen som snarkade & en katt som höll på att busa uppe i hallen utanför sovrummet i vad som kändes flera timmar. Tillslut gick jag upp & tog av Zakris sin leksak. Han fullkomligt älskar piprensare. Skum katt, haha. Kastar men den åt honom så apporterar han den, springer & hämtar den & så kommer han tillbaka & lägger den i handen på den som kastat. Så sött! Men inatt när han höll på att busa med den så häll jag på att bli tokig. Tog & gömde den så han kunde lägga sig.
Klev upp vid nio imorse, helt död! Städade lite & vid ett fick vi besök av Thess, Jonas & barnen. Fick för oss att göra en sockerkaka

Hade bra hjälp av Lukas :)

Mallan & Nemi kom oxå över & så tittade Anneli in med lille Sebastian. Så idag har huset varit fullt av vuxna & barn. Inte ofta det händer.

Hela gänget. Tur vi bakade en sockerkaka :)
Surrade en hel del. Sen for Anneli, hon var in för att låna en fästingborttagare, deras ena katt hade redan fått en fästing. Huvva! Alldeles för tidigt för att fästingarna ska komma fram. Vi andra tog en prom ner på byn, var in på Ica en sväng & påväg hem gick vi in på Dallas & beställde pizza. Karlarna fick åka & hämta den efter vi komit hem. Så usch jag har syndat med pizza två dar denna vecka.

Barnen fick pannkaka, här en glad Alice som glatt åt pannkaka.

En bra dag där energireserven blivit påfylld. Jag är inte ens trött, jag som inte sovit nåt alls inatt typ. Underbart.

Ska iaf se lite på Big Brother nu. Få se om jag orkar se hela avsnittet, ska bli spännande att se vem som åker ut. Gillar BB jag ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar