fredag 19 februari 2010

Fredag

Jobbat 7-14 idag, precis när jag ska bege mig hemöver efter en kvarts övertid får jag mess, mitt paket från Ellos hade kommit! Perfa! Vilken tajming :) Så in på Ica först för att inhandla ingredienserna till isgroggen (tégrogg kallar vissa den oxå...) & så in på hörnan för att hämta ut klädpaketet. Hade sparken så jag hoppades dom skulle ha skickat kläderna i en påse typ men nejdå en stor jäkla kartong kom dom i... Brorsan var på hörnan då så funderade på att be honom om hemkörning av paketet. Men provade ändå först med sparken & det gick jue prima. haha Så varför be andra om hjälp när man klarar sig själv? ;) hihi
Kom förbi en kvinna, oanmäld, för att kika på huset. PANIK!!!! Tycker inte om när folk dyker upp oanmäld, ocj när vi inte har tipp topp städat. Hade precis kommit innanför dörrn & hunnit packa upp kläderna som låg utbredda på hela köksbordet, sängen var obäddad (tack älskling...) ja & odammsuget.... Men men kommer man oanmäld får man skylle sig själv. Hon skulle höra av sig ev för vidare tittning. Ja det visar sig... Hade några lägenheter hon skulle kika på oxå. Tyckte huset var lite stort så tror inte hon hör av sig igen. Så bara hålla tummarna att nån fler hör av sig...

Imorrn vankas tjejfest! hihi Igroggen e förberedd, så den står på isning i frysen... Skoj skoj hoppas jag vi får imorrn. Har inte varit på partyhunör på länge men nu börja festarnerven komma igång & jag längtas till imorrn & lite fylla. Bra musik & massa tjejpladder. Me like! Kommer även en tjej som jag inte umgåtts med så mycket, endast jobbat med lite. Så det ska bli skoj med en ny bekantskap, alltid roligt att lära känna nya människor. Bor nära varann gör vi oxå så typ krypavstånd hem om det blir en ordentlig fylla haha ;) Skämta ba! Ska inte skrämma dig M om du läser detta!

Imorrn blir det sovmorron iaf & sen ska jag städa så det e fint tills bruttorna kommer. hihi skoj skoj som sagt.
Ska krypa till kojs nu & se en film kanske?

Nån fler som e festarsugen? Hör av er isåfall!!!! :) hihi Bara brudar förståss...!!!!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar