måndag 15 februari 2010

Måndag

Alla Hjärtans dag igår. Dukade med värmeljus (inte så ovanligt för att vara jag...) men lite extra ljusfint. Älskling var & hämtade chinamat medans jag dukade. Myyys! Sjäng lite på Wii Sing oxå ;) hihi sen var jag så trevlig att jag somnade i soffan haha Så så mysig blev vår myskväll!

Idag har vi haft en latdag. Mackan jobbar visserligen nu, han jobbar eftermiddag. Vi käkade lunch, drack kaffe & sen spelade vi lite Mario på Wiiet. Sen Mackan for på jobbet så har jag suttit vid datorn. Klickat hem lite kläder... Behöver lite nytt, känner att jag knappt har nå kläder att hä på mig. Bara gammkläder, så nu blir det lite nytt. Klickat hem en träningsvideo från Ginza oxå, blev Blossoms träningsvideo. Verkade bra så hoppas på det...

Nu ska jag käka lite rester & sen blir det prom med voff.

2 kommentarer: