torsdag 18 februari 2010

Torsdag

Blev ingen fotning av lillgumman som jag skrev i det senaste inlägget. Kolik troligen så lillan hade skrikit 4 nätter så mamman var trött. Och jag skulle ut & jobba på eftermiddan.
Blev en sväng till Sollefteå igår. Älskling ville med oxå så for strax före tio. Mitt mål var BYXOR. Tycker alla mina byxor har blivit gamla å slitna. Värsta jag vet är att köpa byxor oxå, men blev två par jeans iaf & lite underkläder. Lunch bidde det oxå på Hågesta, gott var det!
Hem bytte om, gick med voff & dumpade av honom hos pappas innan jag begav mig till eftermiddans & kvällens arbete på hemtjänsten. Slutade med att jag plussat på min statistik med 2oo%. En gång har jag kört fast tidigare innan denna vinter. Nu på några veckor har jag haft två fastkörningar *suck* Fick hjälp av en snäll själ att komma loss. Den snälla själen är även karl till en arbetskollega på dagis. Ja nåt ska jag hitta på som tack för hjälpen :)
Fick ett samtal oxå som kan vara lovande... *hoppas hoppas*
Idag har det varit dagisjobb halva dan. Sen surrat massa i telen & även haft ett trevligt samtal på chatten på Facebook. Tack A för det, och även för dom snälla orden! :)


Tog lite itu med min framtid sen kan man säga. Har iaf ett inbokat möte nu i slutet av mars, spännande & lite skrämmande :)
Hade tänkt jag skulle försöka trimma Figo idag, trimmern stod nämligen i ett paket på bron & väntade när jag kom hem efter jobbet... Men mina fingrar e jue som bekant inte dom bästa. Så klarar inte av att först tvätta Figo & sen kamma & föna honom. Får ta en dag Mackan e hemma så vi kan hjälpas åt. hihi lite skoj blir det nog med trimmandet men stackars voff undra hur slutresultatet blir???? Får eller nakenhund? haha Ja det lär visa sig... ;)

Har käkat en för mig tidigt middag. Men ville käka tidigt så jag kan träna sen. Kan inte träna för sent för då blir jag pigg & somnar inte ikväll. Ska upp tidigt imorrn, jobbar 7-14 på hemtjänsten.


hihi nog svamlat! Ha en bra kväll!!!!!

5 kommentarer:

  1. Går det bra med träningen?! Är träningsfilmerna bra? Vi är några som funderar på att åka stafettvasan nästa år, du kanske ska med? :)

    SvaraRadera
  2. Mäh vad är det för spännande och skrämmande möte i mars tro? numerologi? ÅH nu blev jag ju nyfiken juh haha

    SvaraRadera
  3. Jo Erica filmerna va bra :) Trivs jue bättre att träna hemma jag än på gymet. Å så har vi jue inte direkt nåt gym här omkring heller... ;) haha stafettvasan? Hur lång är den? Har jue inte direkt den bästa skidutrustningen... :)

    SvaraRadera
  4. Spännande;) Kommer nog gå jätte bra! vilken härlig liten schlagerträff ni verkar ha haft! ! ! Tjejmys på HÖG nivå;)

    SvaraRadera
  5. Ja Anna det e spännande & hoppas det går bra :)
    hihi ja vi hade verkligen en mysig tjejkväll :)

    SvaraRadera