onsdag 13 januari 2010

VILL HA!!!!

Fick ett sms igår av en som jag arbetar med ibland. Oh my vilket tips! Ett hustips! hihi
Blev alldeles eld & lågor.. VILL HA VILL HA!!!! ;) Så perfekt med kök & matrum som sitter ihop med teverum. Verkligen den sorts hus jag drömmer om...
Nu väntar jag bara på att mäklaren ska ringa tillbaka om visningsdag... Ooooh va spännande! :)

Har inte varit särskilt aktiv här hemma på en par dar. Har jue problem med eksem som är på händerna & nu har det brytit ut ordentligt. Så har inte alls kunnat gö nåt här hemma. Går inte att vara i vatten & så när händera blir såhär & så påverkar det en till hala kroppen på nå vis. Inte roligt alls när det blir så här mycket.
Men ska iaf ta itu med att plocka bort julen idag, är jue tjugondagknut idag så den ska verkligen dansas ut... ;) Plocka fram lite julmusik oxå kanske? haha NÄÄÄ skämta bara nu e jag less på julmusiken... haha

Dax att sätta igång lär ta x-antal timmar. Fast bra det så får jag tänka på nåt annat än huset... hihi

2 kommentarer:

  1. Åh jag förstår din känsla, det är så roligt men man blir ju så otålig också! Jag håller tummarna!!!

    SvaraRadera
  2. hihi ja jag blir jue alltid otålig nör det gäller sånt här. Men en skön känsla, hihi å så har man jue redan flyttat in i tanken, möblerat, målat osv... haha
    Men drömmar & ideer måste man jue ha, vad vorelivet annars.
    Kram vännen

    SvaraRadera