söndag 10 januari 2010

Söndag

Vaknat för en stund sen. Tog tid att komma till ro igår, var så upp i varv efter att jobbat så länge & sovit dåligt. Övertrött kan man lungt säga...
Men somnade vid efter tio iallafall & vaknade vid fyra, satte mig vid datorn en stund & somnade igen vid sex. Upp igen vid tio & ringde till mormor, dom skulle kommit & hälsat på idag men så himla kallt idag oxå så ville inte lura hit dom i kylan, kommer imorrn istället. Och ska jag vara ärlig så kände jag inte för besök idag, hade nog inte varit nån trevlig värdinna då. Trött som få! Men somnade iallafall om IGEN & vaknade för nån halvtimma sen. Så skööönt!
Ska städa och fixa iordning här hemma & ev blir det nattvak inatt. Än har dom inte ringt iaf & sagt att det inte blir. Isåfall går jag på åtta ikväll till åtta imorrnbitti.
Mackan e ute med voff nu så han skulle stanna på affärn & köpa lite nattligt ätbart åt mig. Tur det finns kaffe på jobbet oxå... Lär nog inte klara natten annars. Ta med lite olika sysselsättnings saker oxå, stickning, bok & korsord klarar man sig på ett tag. Men som sagt inte säkert det blir jobb heller. Beror på lilla tanten & hur mycket hennes kropp pallar...

Ska ta & hä upp mig ur sängen nu & börja städa lite här hemma. Göra allt klart inför imorrn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar