lördag 16 januari 2010

Lördag

Känner att jag får inte mycket gjort, känns så trist att städa (bort julen....). Har jue julsaker överallt vilket känns otroligt dryyyygt just nu. Vill bara vara klar. Inte ett dugg sugen att grejja här hemma just nu. Men e jue e onödigt ont... ;) haha Näe inte onödigt, blir jue så fint när man städar & fejjar. Å särskilt efter julen städats ut...
Fick ett trevligt avbrott, Mallan kikade in en sväng. Drack massor av kaffe så nu e jag typ hög på kaffe. haha Får jue koffeinkickar av kaffe så nu jädrans vilken fart jag kommer att ha nu.
Ska fixa med middagen oxå, blir spenatlasage till middag. Göttans & perfekt eftersom jag jobbar 12timmars imorrn så har jag två matlådor med mig.
Mackan ringde till sin syster & surra lite idag & blev inbjudna på middag där. Men fick tyvärr tacka nej, Mackan jobbar till sex & jag har fullt upp här hemma. Och så jobbar Mackan även han tolvtimmars imorrn & då brukar han lägga sig tidigt. Så ska fara in till dom till veckan istället. Länge sen vi träffade dom & Mira-Li såklart. hihi har nog vuxit massor sen vi såg henne sist... Gulljäntan! :)'

Rena rama sommarvädret ute oxå... haha Typ nollgradigt nu. Synd bara att solen inte bahagade sig att komma fram idag. Hade varit hur underbart som helst ute då. Men var såååå skönt att promma idag.
Näe ser ni, jag fastnar här vid bloggen oxå endast för att slippa städa... hihi
Bara att ta sig i kragen & fortsätta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar