lördag 9 januari 2010

Lördag

Blev 1½ timma extra på jobbet idag så har jobbat 25,5 timmar & sovit två av dom... Så lite trött & slut i kroppen nu. Gick en 40 minuters prom med voff när jag slutade oxå. Figo hade varit själv lite över fyra timmar så då behövde han röra på sig. Själv var jag svimfärdigt trött mot slutet av promenaden, inte alls sugen att gå då. Men älsklings skotertur drog ut på tiden typiskt nog så var bara att knata iväg. Skönt att röra på sig oxå men inte när man är sådär trött.
Är så övertrött nu att jag inte kommer till ro att vila, hungrig är jag oxå men har inte ork att fixa nåt ätbart. Så får nog bli att sova istället...
Var insatt extra vak på jobbet, så var en till personal som vakade över brukaren som inte är så pigg. Men lyckades inte sova mer än en par timmar ändå, låg liksom på aga ifall nåt skulle hända... Stannade över tills nästa personal kom idag så vi var två hela tiden ifall nåt skulle hända med den sjuke. Bara slutet kvar nu för lilla tanten. Lever hon imorrnnatt så ska jag ut på vak... Återstår att se imorrn.
Nää nu måste jag slumra en stund, är så trött att hela kroppen gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar