torsdag 31 december 2009

SIsta timmarna av 2009

Blev ett väldigt lungt sista arbetspass på detta året. Spelade bingolotto igår men vann inget heller denna gången. Ett nummer ifrån att vinna ett sommarhus vid havet, en ny bil, 100 spänn & en resa men hjälper jue inte att sitta men en ifrån... Synd! Hade gärnat vunnit nåt av dom priserna ;)

Sover dock alltid dåligt, som på aga, vilket jag hade hoppats att jag inte skulle göra. Men blev så ändå. Och så har man jue arb dag till elva & så ska man vara uppe sex. Somnade typ vid ett skulle jag tro.
Försökte slumra här på soffan nu när jag kom hem men såklart börjar alla tankar snurra runt om vad som ska göra, hur det ska hinnas med osv... Ställde klockan på ett. När jag ÄNTLIGEN lyckats slumra så kommer älskling & väcker mig *suck* kvarti ett så bara att ge upp! Nu kommer jag vara trött ikväll & inte orka vara vaken särskilt länge, men det är väl sånt man får ta. Kanske man inte är bakis imorrn iaf!

Nä bara att börja städa här hemma.

Ha ett Gott slut på 2009! :)
Har året varit som ni hade tänkt? Bra/dåligt?

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Du din nattsuddare kommer säkert att vara vaken frammot småtimmarna trots lite sömn, du få se till att sova ut extra länge imorrn bitti/förmiddag :)
    Mitt 2009 har delvis varit som jag tänkt mig, jag blev färdig med mina studier, ett besök i vår underbara sommarstuga och andra småresor hann vi även med, Isadora började på dagis och det gick ju överförväntan.Men något som jag inte hade förväntat mig var att träffa en vän..och inte vilken vän som helst utan en underbar vän!! Detta skulle jag nog se som 2009 års överraskning :)
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  2. haha ja du hade rätt Ramona... halvfyra kom jag isäng... haha
    Ja vännen tur du joinade storasyster till vår fest i somras... ;)
    kram

    SvaraRadera