måndag 28 december 2009

Måndag

Sista veckan på 2009 har börjat, endast 3 dar kvar innan det blir 2010... Lätt man tänker tillbaka på det gågna året. Vad har hänt? Och vad önskar man inte hade hänt? hmm ska försöka komma med en liten sammanfattning sen. Inget jag orkar med nu iaf! Ska gå & sussa alldeles strax. Sov himlans dåligt inatt. Trots att det var kallt i sovrummet tyckte jag att det var varmt å sen kallt å så varmt. Vände å vred mig hela natten så var skönt när väckarn väl ringde, trots att jag var mer sovande än vaken då. Slapp jag ligga & vrida å ända mig mera iaf... Jobbat 7.30-20.30 & dan har rullat på fort. När jag kom hem hade älskling tänt ljus & så käkade vi skinkmackor. Sen blev det dusch & nu sitter jag här.
Haft problem med att komma in på min vikariesida för lösenordet hade gått ut, fick tag på den internet ansvarige idag strax före lunchtid. Tutat upptaget där hela förmiddan, undra hur många som haft liknande problem. Pratade med henne över en haltimme innan hon fixade till problemet. Men nu funkar det igen. Hann tyvärr inte få mitt lösen innan jag hann få en bokning för onsdag. Jag & R planerade en S-vallstripp då så jag skulle in & ta bort min tillgänglighet för att inte få nån bokning. *suck* Iofs är det bra med några till timmars tid till december men hade hellre tagit vår shoppingtripp. Får bli på söndag då istället... Lär nog va mycket folk vilket som... Men kanske kan fynda lite på rean iaf! :) Det som är planen. hihi

Imorrn blir det jobb 7-14 sen kommer min barndomsvän på besök. Hon bor i Ume men är just nu under julen på besök hos sina parents i Helgum & så har hon köpte en hundvalp. Så ska få träffa dom båda imorrn. Kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar