onsdag 23 september 2009

Ons kväll

OJ ännu en dag som skruttat förbi. Men idag har känts riktigt bra i förkylningen, jag kan prata normalt haha. Låter inte lika förkyld alltså. Orken e påväg tillbaka så imorrn hoppas jag att jag e pigg. Ska här storstädas! Ut med alla förkylningsbaciller. Bädda rent, tvätta både täcke & kuddar... Bort med alla små bacillusker...!

Sett tyvärr en hel del på teve även idag, less att ligga i soffan & se på tv. Många skitserier som passerat framför ögonen. Helt onödigt. Men nödvändigt med vila när man e förkyld.
Efter Idol ikväll blev det som vanligt prom med voff. Fixade varma mackor sen, kom på att jag inte ätit sen elva idag. Fjorde en svampstuvning & sen in i ugnen med mackorna. mums! Fast ska jag vara ärlig är jue inget gott då man e sjuk. Inget smakar som det ska göra och finns inget sug. Iofs bra det! Men nå´t måste man ju stoppa i sig.
Hamnade iaf på slutet av Känndisjungeln. Och är det egentligen på riktigt eller är det ploj? Är dom verkligen i jungeln? Man får juh bara se från lägret, eller? Har som inte alls sett nå´t, bara nån snutt och då är dom alltid i lägret. Inget jag är intresserad av att att se heller. Men med tanke på hur Tildes hår ser ut, småkrusit, så borde dom vara i varmare klimat. Sådär blev mitt hår oxå då det var fuktigt i luften när jag hade långt. Tur man slipper det, här hemma i kalla Sverige. Och så har jag juh kort hår nu ändå... Och så kommer det att få förbli. :)

Ska ta & lägga mig tidigt idag, ska bära käka upp sista tuggorna av smörgåsen så ska jag bege mig till sängs. Läsa lite & förhoppningsvis somna fort. Städning imorrn juh! :) Blir inte väckt inatt helelr för älskling sover juh på Gärsholmen så blir bara jag & katzen i sängen inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar