torsdag 24 september 2009

Natti

Helt slut, förkylningen tar ut sin rätt även om den e påväg bort. Trött, så hoppas jag somnar snabbt. Börjar halvsju imorrn så måste upp iaf halvsex så jag hinner duscha & kanske käka lite oxå. Lr käka?Jag dricker jue välling till frulle jag när jag börjar tidigt.

Jag & Marina surra lite igårkväll & bestämde att vi skulle ta en prom till Hammars sjukhem idag & kika lite. Sagt & gjort, så blev det. Efter våra bästa år såklart! Går icke att missa det när man e ledig & hemma liksom. haha
Fick sllskap av Em oxå. Hammars var sig likt, haha. Jobbade där sommaren -95 om jag inte minns fel? Vet inte om man får traska omkring där? Men vi gjorde det iaf! ;) Fy oss!!! Fast väldigt igenvuxet.

Hem & skjutsade sen ut Mackan till Gärsholmen innan han skulle på jobbet. Själv for jag hem & satt mig utmattad i soffan. Inte helt piggelin än inte. Surrade med min älskade lilla mormor en timma typ. Bleb lite tvtittande & Farmande innan jag for ut till Gärsholmen & gick med hundarna & sen gav jag Ella käk. Tog en omväg hem & for ut en sväng på Slån & fotade lite vid älven. Får se hur vädret är imorrn när jag slutar. Kanske tar en fotosväng. Jobbar till fyra, så hoppas det är sol imorrn. Tänkte ev ta en sväng runt Dämsta sjön (med bil dock) om vädret e fint. :)

Hämtat ut paketet idag med vitaminerna & silvret, så nu ska jag få tillbaka orken. :) Fast känner mig som jag skrev piggare nu. Pratat med flera vänner nu som oxå känner av hösten. Trött, orkeslös & deppiga. Så inte bara jag som haft en släng av höstdepression. Tack J du är underbar att prata med. Snacka om en som kan få en på bra humör :)

Lyx förresten med att få ha lånat en laptop. Ligger i sängen nu & skriver... haha vart ska detta sluta? Blir iaf till att köpa en egen... Mackan ska beställa en snart jiiipppiii.
Har youtube på i bakgrunden & lyssnar till Bon Jovi tills med Brucan till It´s My Life, yeehaa. Tycker att pappas stora idol Bruce Springsteen oxå e bra, å så e dom juh från New Jersey båda... haha gissa vad? När jag var yngre ville jag fara som aupair till Usa, New Jersey... Gissa varför? Ibland kan jag ånga att jag inte for... Inte att jag inte for tillNJ utan hela grejjen, att jag inte for. Undra hur livet hade tett sig då? Fast jag är nöjd med mitt liv men ändå? För jag ville så gärna fara. Språkresa ville jag oxå fara på innan med det var så fruktansvärt dyrt att det hade jag inte råd till. Därför lät aupair bra. hihi drömde för nå´t halvår sen att jag kommit på en superidé. Och minns att jag tänkte i drömmen att men varför har jag inte kommit på det här tidigare... Jo jag drömde att jag skulle fara som barnflicka till Jon Bon Jovis barn... haha vad man kan drömmaknasigt. Och minns som sagt att jag tänkte i drömmen, men Veronica varför har du inte tänkt på det här förut... ;)

När nu ska jag sätta igång en film på lappen, blir nog Edward Scissorhands. :)

Kram & natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar