fredag 28 augusti 2009

Ziri katt

Hittade åt en liten tröttis här hemma... Suck matte måste du störa med att fota...
Slick!

hmmm sussar vidare...
Alltså katter har en förmåga att det ser så gosigt ut när dom sover. Otroligt skönt ser dom alltid ut att ha. Tråkväder ute nu så mina små missar vill inte vara ute nu. Men vem vill det?
Jag som hade tänkt storstäda men har jag kommit igång än? NÄE! haha oväntat! NOT!
Hamnade med att skörda min kära farm, haha. Sen hittade jag åt ett Uno spel på fejjan som jag inte kunde låta bli att spela en par gånger.
Sitter & funderar om jag ska ta mig en par dars ledigt till veckan. Mackan har jue semester så skulle vara skönt att vara ledig en par dar med honom. Sen far han iväg på älgjakten & är borta en vecka. Har bokning för hemtjänsten på måndag men är endast ett kortpass, 7-11. Och så ringde dom från dagis nyss, så ska jobba där tors & fre halvdagar. Så har jue ändå 12timmar nästa vecka. Inte mycket men det räcker nog till. :) Och så skönt att vara lite ledig oxå.
Nästa helg planerar vi för en spelkväll på lördag. Anna ville gärna ha en spelkväll innan hon drar iväg till Australien igen & så behöver jag jue inte vara själv då för då sover hon över. Skoj! Ramona var oxå på & även Carro (brorsans tjej) så blir en tjejkväll. Får se om vi ev blir nån fler.Roligt roligt.
Oj nu fick jag ett påminnelse sms om att jag har ett paket att hämta ut på Ica, mina sommar gardinkappor till teverummet. Som beställdes innan sommaren. Vet inte om jag vill hänga upp ljusa kappor nu? Bra att gardinerna äntligen kom iaf. Ska kika lite på jotex hemsida efter höstgardiner & se om nå´t faller Veronica i smaken. Så roligt med nya gardiner.
Kanske gö nån nytta idag?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar