lördag 29 augusti 2009

800grader

Wiiii sitter & lyssnar på webbradion, Bandit & nu spelas Ebba Gröns 800 grader. Blir man jue på party humör... hihi Ska se om jag hittar fram mina gamla punkskivor med Strebers, Ebba Grön & femtio spänn eller vad skivorna nu hette... Kostade iaf 50 spänn. Definitivt 50 spänn lr nå sånt...
Blev inte att vu hyrde nån film. Visste inte om man måste ha lånarkort lr nå sånt & ska man ha det måste man jue säkert ha legitimation. Vilket ingen av oss hade med oss. Köpte en film istället. Får se om det var nån bra. Sitter här nu i morronrocken & väntar på älsk som duschar. Mysigt att krypa upp i soffan luta sig tillbaka mot våra storkuddar &... sova... haha det är det som Mackan tror jag kommer att göra. hihi säger inte emot honom där. Ska va en riktigt spännande film då om jag ska hålal mig vaken. Men hue skönt är det inte då att somna i tevesoffan...???! ;)

1 kommentar:

  1. Håller helt med dig, om att sova i soffan. :)

    SvaraRadera