fredag 28 augusti 2009

Kväll

Mmmm va chinamaten var god. Såklart beställde vi pekingsoppa till förrätt, det gjorde vi alla fyra. Får jue inte att köpa chinamat utan att äta pekingsoppa. Sen tog jag & Mackan varsin rätt, & så smakade vi av varann. Blir så mycket mat så vi brukar dela på en rätt, men jag jobbar imorrn så ville ha matlåda & då tog vi varsin. Man får så otroligt mycket när man beställer, och när man tar förrätt orkar man inte alls en hel portion. Så får gomat även till lunch imorrn.


Suttit & försökt att spela Farmville på Facebook men var rent lönlöst. Var bara såååå seeeegt så spelet typ stod still... Nedrans skitspel då egentligen som jag skrivit tidigare men man vill jue ändå spela klart det & komma till högsta leveln. Men går det lika segt som ikväll kommer det aldrig att hända. Stängde av alla andra sidor jag var inloggad på men blev just inte nå bättre. Så gör ett nytt försök imorrn...

Jobbar 7-16 imorrn & sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Tror jag & Mackan ska ha en myskväll, spela lite spel & så. Dricka nå´t glas vin. Då sover man gott sen. Söndag måste vi som sagt städa här hemma. Alla garderober ska få sig en genomgång. Ska på tippen nån dag till veckan så bäst att slänga så mycket som möjligt då.

Sista inlägget för idag nu. Jag lovar! hihi Varit här å kluddat många gånger idag för att vara jag...

Näe den sköna sängen ropar på mig nu...
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar