torsdag 13 augusti 2009

Syskondag

Idag ska jag Julia ha en systrardag :) Ska bli sååååå mysigt. Ska städa klart det sista här hemma nu. När hon kommer så sover hon & jag i dubbelsängen & Mackan i bäddsoffan. haha bort med karln! Då får vi surra tills vi somnar vilket brukar vara en bra bit in på natten... hihi Så ska bli en riktigt mysig dag. Och imorrn kommer Erica & hälsar på. Fy skäms att vi inte hunnit med att ses mer. Var min bästa vän under uppväxt åren... Så ska bli bli riktigt skoj. Var hennes föräldrars hus som vi budade på i höst/vinter...
Näe bäst att sätta fart, nu väntar Julia & jag ska gö den sista städningen. Hon e lite allergisk så vill att hon inte ska utsättas för för mycket djurhår. Iofs så städade jag igår em men lika bra att gö om det, och särskilt dammsuga sängen.

Skriver lite mer sen kanske om vår dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar