tisdag 11 augusti 2009

Jobbdax

Dax att strax bege sig till jobbet. TACK alla som grattat via FC, bloggen, sms & in real :)

Fullsmetad vecka denna. Jobbar som sagt var idag tills imorrn, sen imorrnkväll blir dte lite festligheter. Torsdag ska min lillasyster komma hit & sova över tills på fedag, ev kommer min kära barndomsvän hit på fredag (hoppas...) Såååå läääänge sen vi träffades. Iofs så har jag jobbat MYCKET oxå! Inte många helger som varit fria. Lördag har vi ev bjudit hem folk & sen sönd jobbar jag igen.
Måste ringa till kommun idag & få prata med nån IT ansvarig. Kommer inte in så jag kan lägga min tillgänglig i vikariebanken... Det går jue inte! Så det måste fixas idag. Back to att jobba lite överallt igen, om dom vill ha en vill säga. Hoppas iaf att det flyter på med jobb iår som det gjort det senaste året...

Näe fix & sen cykla till jobbet.

Ha en fin dag alla! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar