onsdag 12 augusti 2009

Städning

Precis vaknat, sovit en par timmar nu efter jobbpasset. La mig vid halvtolv, men precis när jag höll på att somna in hör jag Mackan utifrån där vi har tvättmaskin som svär ett stort FAAAN!!!!
Oj tänkte jag vad hände? Han hade nämligen skruvat isär tvättmaskinen... Så jag tror juh såklart det värsta, att han fastnat, blöder, eller fått nån elstöt. Skyndar dit ut men får bara muttrande till svar. Tydligen så gick skruvandet inte så väldans bra... Så kunde inte inte lägga mig igen förrs han var klar. Somnade vid halvtvå & sov till strax före halvfyra, skönt! Men nu e jag helt seg & har världens mensvärk!
Måste ta & städa nu *suck*, ska ha lite fets här ikväll. Em´s nyfunna storebror från Karlstad & hans flickvän är uppe & hälsar på. Och dom var festarsugen, och eftersom Em´s sambo jobbar får han ha hand om barnen. Så hon undrade om vi kunde ha fest här. Visst! Men just nu känner jag inte alls för fest... Men blir nog bättre om en timma typ när städningen e klar...
Bäst att börja, ska hinna duscha gå med voff & handla lite käk. Vet dock inte när folket kommer...

Fler som e partysugen lilllördag, bara att komma förbi... ;)

4 kommentarer:

  1. Men du var då en riktig festprisse du ;) Fast har man inga kidz kan man ju faktiskt slira på lite mer..själv är jag en riktig partypooper haha
    Men ha så roligt ikväll :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu är jag helt inställd på att åka ner över fredagen så hoppas du har tid och att ses då! Skulle vara skitakul!

    SvaraRadera
  3. Ramona: haha blev en lugn kväll. Trevligt oxå med lite småfester, e jue ändå sommar... ;) Trevligt hade vi :) Känner mig som en riktig nattuggla. :)
    kram

    Erica: Jaaaaa du e så VÄLKOMMEN. Känn själv när det passar. Jag e hemma hela dan. Jobbar du lr e du ledig? Får komma hur tidigt du vill. :) kram

    SvaraRadera
  4. Haha, får jag komma hur tidigt jag vill, vet inte om du vill det ;)

    Men jag drar från Umeå på morgonen så är väl hos er innan lunch. Jag kan höra av mig när jag börjar närma mig!

    SvaraRadera