torsdag 6 augusti 2009

Sven Olov

Min svärmor drömde att jag & Mackan fick barn, en pojke. Och att han skulle heta... Sven Olof!!!! Oh my! Hoppas inte det blir en sanndröm. Jo om barnet då men kanske inte namnet... hihi
Hade trevligt på middagen igår hos Mackans syster. Lillan va inte vaken så länge. Gjorde ifrån sig nr två, käkade sen lite mat & så tvärsomnade hon. Helt slut efter att ha gjort nr två. haha Ni förstår nog vad jag menar hoppas jag... ;)

Och så längtas jag tills på lördag. Hoppas verkligen solen skiner, eller ja iallafall att det blir uppehåll. Bilträff på dan & fest & sen cruisingen. Skojigt värre! Så ni som e partysugna, bara att titta förbi här hemma.
Nu ska jag ta en prom med Figo.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Hihi, vilket gulligt namn! Du vet allt med Sven ska man inte förakta.... ;)

    SvaraRadera