tisdag 4 augusti 2009

Raggarfest ;)

Ännu en ny vecka påbörjad. Jobbat till tio idag från halvtio igår morse. Har två jobbpass kvar denna vecka & två nästa vecka sen är det slut på mitt somarjobb. Men har varit ett väldigt bra sommarjobb. Känns inte som att man jobbat heltid när det bara blir typ två jobbpass i veckan. Skönt med 24 timmars jobb. :)
Planerat lite inför lördag, bilträff på dan, sen fest här hemma & sen Kfors. Så skoj! Längtas redan. Och vi verkar bli lite blandat med folk oxå, skoj skoj. Brukar ofta va så att vi har fest när det är cruisingen. Dom senaste två åren har vi dock varken varit på bilträffen på dan eller ut på kvällen. Har jue varit två här hemma som haft 30års fester då... haha vilka kan det va då? Svårt att lista ut va när vi "bara" e två här hemma... ;) Men på lördag får vi ta igen lite cruisingfest. Annars i flera år har vi haft fest, eller iaf jag... E jue jag som e mer bilentusisst av mig & Mackan. Men har man varit tills med en "raggare" & ägt flera jänke bilar så e man fast. Så jag längtas jättemycket till lördag & hoppas vädret blir superbra. Får se om det kanske dyker upp nå Öviksraggare på festen oxå. Har tittat in några påväg förbi här förut då vi haft festen. Får se om det är några man känner igen på lördag.
Nån fler som e partysugen på lördag? Bara att komma förbi här... Alla e välkomna! :)

2 kommentarer:

  1. Ja raggarränderna går inte ur :)

    SvaraRadera
  2. Jag är bra sugen på lite party, så om det är okej kanske jag hänger på syrran och Camilla upp till er? :)

    SvaraRadera