onsdag 5 augusti 2009

Min dag

Hann med lite mer igår. Bakade en dubbel sats kanelbullar, för att ha nå´t annat än tärta att bjussa på nu när vi fyller år. Ska baka lite mer imorrn.
Idag jobbade jag 8-18, men tog ingen lunch så "smet" lite tidigare från jobbet. Var bjudna til svägerskan & hennes sambo på middag. Hon fyllde nämligen år igår. Många i vår familj & vänkrets som fyller nu.
Bjöds på god mat & härlig efterrätt. E supermätt än. :)

Imorrn har jag ledig dag. Känns hur skönt som helst. Massor som jag måste hinna med bara. Ska baka lite till, städa inför helgen (fest jue... ), gö isgrogg, huga vill inte gö listan lägre nu... Räcker med att jag har den i huvvet! Men längtas till lördag, först bilträffen på Slån på dan & så cruisingen på kvällen. Skoj skoj.

Nu ska jag sussa så jag kommer upp i nån sorts tid imorrn.

kram & natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar