onsdag 25 maj 2011

Ögonbrynsfärgning

Ramona hämtade upp mig efter jobbet. Drog till Kfors & färgade & vaxade våra bryn, blev svarta så nu hoppas jag det håller i sig ett tag.
Funderar på att boka in en ansiktsrengöring oxå som bla tar bort porer, vore fräscht inför sommaren att göra en sån. Får se, ska tänka på saken!

Annars har det inte blivit mycket gjort idag. For ner med en halv säck kläder till pappas, Lotta skulle få kolla igenom om det var nåt hon kunde ha. Kan ju hoppas för vissa byxor var helt nya, hade tänkt ha dom i sommar. Och eftersom det var jeanstight & så så lär dom va omoderna nästa sommar då jag kan ha dom igen. Så Lotta kunde lika gärna få dom. Och en del andra kläder.

Jag & mackan tog en tur till Dollar sen, handlade lite småsaker, inget spec. Bara sköljmedel & sånt.

Är Greys påtvn nu men är så attans trött så jag tror jag går & lägger mig istället.

Nåt som börjat hända med "magen" är att det är "bubbligt" på kvällen. Kanske första känseln på rörelse? hihi Eller så är det gaser, men känns inte så ;) Bara en liten avstickare ;)

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar