tisdag 22 februari 2011

Nytt klädrum







Här är några föremål/möbler som kommer flytta in hos oss efter vår nästa Svallsresa :) Skrubben innanför sovrummet ska få bli som ett klädrum. Har saknat att inte ha nån stans att prova kläder, vår nuvarande klädkammare funkar inte riktigt som jag skulle vilja. Så den kommer få blir ett förråd istället. Jag hade en tanka förut om att det vi ska ha som klädrum nu skulle blir ett data/pysselrum. Men inte riktigt känt att det riktigt passar. Så nu har jag bestämt att vi köper ett klädskåp & en byrå dit in & en helkroppsspegel & lite andra småspeglar, så kommer det bli bra. Har man nån stans att prova sin kläder oxå. Känns som en bra lösning. Så nu vill jag till Birsta, synd älskling jobbar i helgen, haha.
Datarummet ska få bli i rummet som vi hade som sovrum i några månaders tid här i huset. Det får bli datarum/pysselrum för dit kan man iaf stänga dörren.
Lägger in lite bilder sen på lite renoveringar. Tänkte koncentrera mig på det om jag nu ska fortsätta blogga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar