tisdag 3 augusti 2010

Less!!!!

Har en riktig lesshets & trötthetsdag som känns som den aldrig tar slut.
Sitter på jobbet nu helt orkeslös nästan... Var trött som jag vet inte vad imorse då väckarn ringde. Hade velat ligga kvar lääääänge, och ändå så somnade jag i rätt skaplig tid, typ vid tolv. Vilket är tidigt att somna för att vara jag.
Sen har dan bara seeeegat sig fram & ännu är det flera timmar kvar tills jag får lägga mig & förhoppningsvis somna tidigt. Ja eller strax efter elva iaf, för elva tar arbetsdagen slut.
Har inte varit ett dugg less nu på hela sommaren, trots att jag jobbar hela året runt. Men just idag kom det över mig bara sådär. LESS! Tror det får bli en ledigvecka sen i höst. Ev fara till fjälls med älskling eller nåt sånt när han har ledigvecka. Får se. Snart börjar älgjakten så jag antar att M´s lediga helger blir att vara i Ramsele på jakt. Men nån vecka är det iaf jaktförbud så hoppas det innfaller medans han har ledigvecka. Nå´t ska vi väl kunna fara iväg på.
Och så har vi fortfarande en innestående hotellövernattning så iaf en sådan borde vi kunna komma iväg på.
Näe jobba lite granna kanske?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar