lördag 7 augusti 2010

07082010

Idag är det vår 6-års dag <3
Jobbade dygnspass tills idag så påväg hem var jag in på trädgården & köpte några rosor till älskling. Tänkte att han har säkert glömt bort vår dag så då kan jag passa på att köpa blommor till honom.
Blev även en par uteblommor för penséerna har blommat ut nu. Nu har vi blommor som står sig fram till frosten.
Har iaf kommit igång rätt så bra med träningen den här veckan. Gick runt Hammar igår på em rasten, tänkte köra en träningsvideo oxå men hade så ont i nacken. Började bli stel igår & stelare har jag blivit. Knappt kunnat sova inatt, och kan knappt röra mig nu. Får sno hela överkroppen för kan inte vända på huvudet. Typiskt! Blir ingen träning idag heller, får vila tills på måndag & köra igång igen då. Hoppas nackstelheten släppt då.

Idag ska vi vara barnvakt en snabbis till Nemi medans M & B far på husvisning. Sen ska vi fara ut & käka med dom. Lutar åt att vi far till Norrfällan. Gott att äta mat ute.

Ska ta mig en varm lååång dusch nu & hoppas på att min stela nacke blir bättre. Värmekudden vet jag inte vart den är för den är nerpackad nån stans.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar