onsdag 4 augusti 2010

Bättre dag

Idag är mitt OFF humör borta, puts väck. Var som jag trodde, brukar va nån dag som känns extra dryg men sen brukar det går till sig. Vilket det nu gjort.
Sett Våra Bästa År nu & kikat runt på nätet lite. Dax att ta itu med dagen nu.
Tänkte jag skulle träna lite.
Tränade igår på jobbet också, men efter vurpan jag gjorde i klädkammaren häromdan så är jag jue lite blåslagen & har ont lite överallt. Särskilt vänstra armen & handleden fick sig en törn. Kunde inte göra armhävningar igår, provade några men det var inte bra. Idag har jag skitont i handleden, hmmm. Typiskt! Nu när jag verkligen känner för att träna, inte lika varmt inne nu som det varit tidigare. Regnar ute just nu lite lätt.
Mackan är just nu uppe på taket & spikar vilket inte gillas av Figo. Han ligger darrandes på min ena fot. Försökte att få komma opp i soffan men där sa matte stopp minsann. Vill inte ha en blötsudd uppe i vår nya soffa. Extra nej eftersom jag sitter i soffan på övervåningen & den är beige....
Ska ta & leta fram en anann träningsvideo nu där man inte behöver göra armhävningar & sånt.
Ha en bra dag i regnet.

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar