söndag 14 mars 2010

Söndag

Helgen har försvunnit i rasande fart, men så blir det när man jobbar. Ja annars oxå iofs... haha Men nu för tiden är ledighelgerna inte så många men det får man ta igen på veckan istället. Imorrn har jag en ledigdag. Sova ut ska jag gö. Sen ska jag över till vårt hus en sväng, hihi
Vårt hus så roligt att skriva & säga. Börjar liksom gå upp för mig att vi ska flytta... *magpirr* Ska kika på några saker som nuvarande ägarna undrade om vi ville köpa & så tänkte jag kolla lite fönstermått. Ska beställa gardiner imorrn tänkte jag. Prom med voff står såklart oxå på morrondagens agenda & så är det dax att börja packa/rensa! Ska även försöka få till en par annonser till blocket, har lite att sälja även vi. Tar med mig Eva till huset för Mackan jobbar & dagtid passade husägarna bättre. Då får även Eva se vårt hus.

Arbetet har flutit på i rasande takt, särskilt igår. Hann precis till alla besök & tillbaka i tid innan det var dags att knata hemöver & se det som var kvar av melo finalen igår. Kan inte säga att jag tyckte rätt låt vann. Salem skulle vunnit tycker jag nu i efterhand efter att ikväll sett hela fnalen. Hans låt sätter sig på nåt vis.
Dagens arbete var desto lugnare med tom lite slötid... inte ofta det händer.
När jag kom hem hade Mackan lagat gomiddag & efterrätt sen. Skönt att slippa tänka på maten en dag. Tack älskling! :)

Så ikväll har jag som sagt sett melo finalen i repris. Ville jue se hela å inte bara vem som vann. Nästa år ska jag baske mig till Globen & se finalen så det så! Vilken känsla det måste va, en riktig upplevelse.

För trött att skriva mer nu.

kram & natti

1 kommentar:

  1. Nej men hej :-) Nu har jag hittat till din blogg oxå! Kul :-) Ja men jag kommer gärna när festen blir av. Hoppas allt är bra annars! Kram

    SvaraRadera