fredag 12 mars 2010

Fredag

Snart dax för jobb igen, men har varit underbart att vara ledig 2½ dag <3
Jobbar kväll från 16-21.30 så missar Let´s Dance & solsidan, rackarns! Värre imorrn för jag missar melo finalen, buhuuu Får se reprisen på sönd kväll i Svt 24. Hinner jue iaf se vem som vinner...
Har gjort lite nytta idag. Beställt mobilt bredband bla. Perfa att ha till laptopen när jag jobbar dygnspass eller när vi far bort. Och bort ska vi om mindre än två veckor så hoppas vi hinner få det mobila innan vi far. Annars blir det flera dar utan internet, gaaaah, tror man skulle få lappsjuka då... Ja det visar sig.
Även ändrat mitt telefonkort nu till Halebop. haha duktigt va Ramona...???!!!!! ;) Äntligen!

Adressändrat å lite sånt...! Färgat håret oxå.
Måste ha sovit skumt inatt för nu e jag tröööööttt!!! Men så har eksemen på händerna blivit sämre & det hänger liksom ihop, trötthet & klåda... Har som sagt inte varit en bra eksemvinter, men snart blir det varmare. Gräset har rom börjat titta fram på vissa ställen. hihi man får vårkänslor.
Har haft en lite jobbig vecka, rent psykiskt men det släpper eftersom. Mycket som händer & inte händer nu. Hoppas på ett bra besked på tisdag ang radhuset, men vågar inte ta ut nåt i förskott men jag hller tummarna...!
Idag är det precis 5 veckor till flytt, helt ofattbart. <3 Har nog inte fattat det än, men det beror nog på att vi fortfarande sitter med radhuset kvar oxå. Men som sagt håller tummarna för tisdag så att vi förhoppningsvis sen kan börja planera för nya huset, hihi.

Näe förbereda mig nu lite innan jobb.

Ha en fin fredag alla med massa freeeeedags myyyys!

6 kommentarer:

  1. Åh jippie...nu har jag ju råd att ringa till din mobil ;)
    Bara 5 veckor kvar?! men shit alltså...nu måste VI ju sätta igång o rensa snart haha. O i fjällen ska vi gå på djupet med allt det jobbiga...en massa psykologi snack.. precis det du gillar ;)
    Ha en bra kväll på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har ni börjat packat något ändå?, tiden bara rinner iväg.

    SvaraRadera
  3. Jag håller också tummarna.

    SvaraRadera
  4. Thess: Tack för tumhållningen, håll extra hårt på tisdag då ska vår ev köpare på banken... ;)
    Å hmm nej vi har inte börjat packa. Ska ta å införskaffa kartonger till veckan å börja.

    Ramona: haha ja jag tar tacksamt emot renshjälp, till veckan?

    SvaraRadera
  5. Jag håller tummarna för dig också gumman!:)kram Madde

    SvaraRadera
  6. Alltid redo ;) Det är bara att hojta då rensmästaren ska komma hihi
    Kram!

    SvaraRadera