lördag 20 mars 2010

Kattungar på g! :)

Jaha nu verkar det vara dagt nån gång under dan med att få tillökning i kattfamiljen här hemma. Ziri har gått & jamat & pratat hela morronen. Min planerade sovmorron gick det sådär med. haha vaknade kvart i åtta av mig själv... Vad har HÄNT liksom??? Jag som kunde sova lääääänge förut. Men efter en stund somnade jag om en timma till... Inte så lätt att sova heller med en pratande & jamande katt. Kände igen oroligheten med hur hon varit förut när det e dags för födsel. Så nu sitter jag på golvet framför "kattgarderoben". Hon brukar alltid hållit till i samma garderob när det gäller kattungarna. Jag får inte gå ifrån henne... Tur man har laptopen ;)
Min lillasyster kommer & joinar mig snart. Då kan jag få på mig lite kläder & käka frulle.... haha
Hoppas det inte tar hela dan bara... Skulle va kul om Julia får vara med och se när kattungarna föds. Undra hur många det blir? Lite dålig tajming men tanke på att vi flyttar om några veckor. men men sånt som händer. Sååå sött oxå jue med kattungar. Men brukar va rätt så less på dom alldeles innan flytten, sån fart på dom då... ;) Oj nu gick Ziri en sväng, då kan jag nog få på mig lite kläder.

1 kommentar:

  1. Vaknade du innan 8?!?!?! Hihi
    Själv vaknade jag 6.15 och var klarpigg..men kunde efter många om o men somna om 1 timme iaf :)

    Ha en bra dag och lycka till med förlossningen :)
    Kram

    SvaraRadera