måndag 21 december 2009

Lite redigering

Dan har förflutit som jag skrev tidigare typ... haha Jobbade till kvart i fyra, in på affärn, hem & skottade, gick prom med voff & hem & åt. Mackan hade fixat middag, pytt i panna med stekt ägg. Tyvärr kunde jag bara äta två tuggor av maten. Min magkatarrs mage ville inte äta sån stekt mat... Kom på nyss att jag inte ätit nåt annat, börjar bli lite hungrig... Men ska bara skriva klart & sen sussa så ingen mat nu. Efter maten hann jag med lite fix hemma & tvätta året då min fina frissa kom till strax före sex & klippte mig. Fick lite främmande oxå & sen for jag ner till Ramona för hon skulle hjälpa mig redigera några bilder. Ojoj vad duktig hon är, sååå fina bilder! Tusen TACK igen vännen. :)

Visar två av bilderna hör inunder...

Julia på sin före bild
Och så här blev den redigerade bilden

Jag före ;)



Jag efter... hihi
Såååå skoj med att kunna redigera. VILL OXÅ HA photoshop 3. hihi skulle sitta & redigera massor då ;)
Iaf dax att sussa! Ska upp halvsex imorrn. Jobbar 7-13 på dagis, och imorrn vankas julmat till lunchmat. Så gott, hoppas min mage klarar av det.
Kram & natti natti

2 kommentarer:

  1. Allt för dig vännen <3
    Säger det igen, det var DU som tog alla fina bilderna jag bara piffade till dem lite :) Skynda dig nu att fixa photoshop så ska jag lära dig alla hemligheter....men inte ett ord till någon annan, det får bli vår lilla hemlighet hihi
    Ha en bra dag på jobbet, se till att inte frysa ihjäl *burr*!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. hihi har pratat med brorsan nu så förhoppningsvis har jag oxå photoshop snart... :) hihi Ojoj vad jag ska redigera bilder då ;)
    Jag behåller alla hemligheter... ooooh längtas! haha
    Frös inte ihjäl, var inne med barnen. Å så blev det julmat, göttans med en provsmak av julen.
    kram

    SvaraRadera