tisdag 22 december 2009

Danföredanföredopparedan

Hej & hå vad dan gått fort.
Upp halvsex imorse för dusch & morronfix. Sen prom med Figo & så lämnade jag av honom hos pappas. Sen vidare i kylan till dagis. Kunde tyvärr inte vara ute med barnen idag, för kallt. Tur vi kunde vara ute igår iaf & åka madrass. hihi vem var gladast, jag eller barnen??? ;) Fröken Veronica: Meeeeen vill du inte ha sällskap på madrassen, näääää jag vill åka själv....! haha Men fick åka med några barn! ;) De flesta faktiskt! Sötbarna! :)
Hade lite sångstund inne idag men annars har dom lekat på, dom små liven. Blev inte så många barn idag. Endast åtta. Julmat till lunch, var så gott med en försmak av julen. *mums* Sen hade jag endast fyra på vilan, brukar kunna va tolv stycken så jag halvslumrade under vilan oxå. Sen hemåt, men in en snabbis på Hemtjänsten & önskade God Jul & skrev på deligeringslista, sen vidare för hämtning av voff. Hem & nu sitter jag här. Ska ta itu med alla bestyr nu. Sillinläggningar, koka fudge & baka saffransskorpor. Kanske även slå in klapparna.
Ledig imorrn, iaf ÄN så länge. Så bli städning då & på kvällen uppesittarkväll med BigoLotto! haha vet inte hur många år sen det var jag spelade Bingolotto. 10??? Men blir mysigt det. Ska griljera skinkan innan, så blir perfekt med en tevekväll & gomacka! Brorsan & svägerskan joinar oss så blir lite julmyyyyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar