onsdag 9 december 2009

Birsta tur

Jag & Eva har spenderat dagen i Birsta. Kom iväg vid halvnio, hemma halvåtta! :) Heldag med shopping, surr & god mat. Blev en nachotallrik till lunch. Gott var det.
Har inte handlat just nå klappar, e klar med alla utom en. Den ska inhandlas i Kfors, sen e vi klara. Skönt! Bara inslagningen kvar. Det roligaste ;)
Handlade lite smått å gott till mig/oss bla en laptop-kudde (underlägg), hylla till lilltoan, värmeljushållare (såklart), pyssel till lördag, ett halsband & ett armband, mascara, en sweatshirtjacka. haha Mackan fick oxå lite pyssel. Utebelysningspyssel... haha En slinga som han ville jag skulle köpa som vi kunde ha runt ytterdörrn, sen även en till broräcket, jag plussade på det med en till julbelysning till taket... hihi Ni får se framöver ;)

Var in på bolaget oxå & köpte bla en chokladglögg. Lät så skumt så här måste provas... Inte direkt höga förväntningar på den... Får bli glöggsmakar kväll på lörd ;)
På väg hem stannade vi till I Hsand på Matverkstan & käkade gott. Mmmmm nu e jag mätt! God mat har dom där & rätt så billigt. Tack igen Eva för mat & en trevlig dag.

ÄN så länge är jag inte bokat för nå´t arb pass så imorrn blir det ev lite sovmorron, till åtta iaf. Om jag inte blir utringd... Sen ska det bakas & på kvällen ska Mackan iväg igen & käka med jobbet. Idag var dom & käkade julbord på Frånö, imorrn ska dom på Hornö. Avis??? Jag? Näääää....!!!! hmmm Får iaf lite lugn & ro här hemma så ska passa på att julpyntasa. Alla tomtar & allt annat ska fram... hihi

Nä ska ta datorn & datakudden nu & förflytta mig till sängen, somna till en film...


Kram & natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar