tisdag 8 september 2009

We weren´t born to follow

hihi Rix Fms nykomling denna veckan, och gissa vilka som sjunger den låten???? Japp ni gissade rätt, skriver jag om musik kan det bara vara en grupp. BON JOVI is back!!!! *yipppee*
Fick nyss höra den så nu kommer jag sova gott inatt. Känns som att jag kommer att göra det ändå, supertrött. Ändå har jag inte gjort så mycket idag. Prommade med Figo, på berget!!!! Ja ni såg rätt, jag prommade SJÄLV uppe på berget. Inte långt men ändå!
Sen hem & plockade in vinbären & så hade vi några krusbär så jag kokade saft på det. Blev tre liter saft, så har fått lite gjort här idag. Tvättat några maskiner, ja inte maskiner men tvättar... ;) Torktumlat oxå. Dammsugit & käkat. Hmm sen har nog inte min dag bestått av så mycket mer. Lite surr i telefon. Men jag har varit trött... Oj vad trött jag varit idag. Kroppen är inte van att vara ledig tror jag. 5 dagars ledighet har jag nog inte haft på länge. Sen i våras kanske? Och då var den säkert inte heller planerad till att vara ledig. Men nu hade jag gjort mig otillgänglig på vikarielistan så haft lungt & skönt & bara varit ledig. Ligger man tillgänglig för jobb så går man som på aga & bara väntar att kanske bli utringd & då e man inte ledig. Men nu har jag alltså varit ledig i fyra dar, femte imorrn. :)
Var så trött efter jag ätit middag idag att jag somnade en par timmar på soffan. Helt klubbad! Sen har jag varit trött hela kvällen, gått som i dvala. Såg iaf Idol, & jag måste säga att jag tycker om juryn. Och särskilt Bagge, haha! Hoppas det blir en bra Idol säsong!

Morgondagen är ganska fullbokat. Iaf eftermiddan & kvällen. Mallan kommer hit & käkar när hon slutat så dyker nog upp här vid halvfem. Sen vid sex kommer Maddis, frissan. Och ska snygga till mig, Mallan, Emelie, Marina, Lena & kanske Julia. haha så blir värsta friseringen här imorrnkväll. Maddis får det hon gör minsann. Funderar på om jag skulle tagit & bakat nå´t att bju på. Får se om orken infinner sig imorrn. Annars får kaffe räcka. :)

Dax att bege sig till sängs, lösa lite korsord. Då somnar man gott sen.

Kram & natti natti

2 kommentarer:

  1. Åh nu blev jag påmind ...det är nog dags för mig oxå att boka tid hos frissan, har inte varit där sedan i april!!! haha

    SvaraRadera
  2. haha sen april!!!! OJ! Sen april har jag klippt mig x-antal gånger... ;) Nackdelen med korthår

    SvaraRadera