onsdag 9 september 2009

Onsdag

Min sista sköna dag ledig. Sov till nio, väldans härligt. Har sovit som en kratta dom här senaste nätterna. Vet inte vad det beror på? Fullmånen var förra veckan, så då sov jag såklart väldigt oroligt. Kanske beror på att älskling inte e hemma? Sovit kasst har jag gjort iaf.
Såg att jag fått leveransbesked så en del av sakerna ur Jotex e påväg. Tjoho! Resten skulle komma 10 oktober, men e inte så länge kvar tills dess heller.

Ska ta & dra på mig nå kläder nu, Våra Bästa År börjar snart. Efter det blir det en prom till Gärsholmen för att ta in svärföräldrarnas post. Marina ville oxå med & hennes nya kamera ;)
Blivit lite fotobiten även hon, så nu vilar en Canon hemma hos henne.
Och klippning ikväll! Ser jag verkligen framemot för nu är mitt hår omöjligt! Tur vi har Maddis!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar