fredag 24 juli 2009

Färdig deppat

Nu så e jag på bättre humör igen. :)
Känt att jag har en förkylning på g oxå. Vaknat varje morron med halsont, imorse var jag hes. Men efter att ha spenderat hela dan sovandes i soffan. Ja iaf till fem idag så känns allt bättre.
Livet blir vad det blir & vad man gör det till. Och förkylningen hoppas jag håller sig undan.
Skulle haft en liten spelkväll med några vänner ikväll men avbokade den tidigare idag. Skönt att bara vara själv en dag oxå. Mackan jobbar till inatt.
Gjorde en kladdkaka igen ikväll & den här gången blev det en kladdkaka. Inte som sist då den mer bara blev som en smet.
Så har haft en lugn hemmakväll med endast jag & djuren & en massa tända ljus. :) Började se en film på femman men den var så dålig. Kommer jag inte in i handlingen på en gång så tappar jag intresse. Vilket jag gjorde. Körde igång xboxen istället & har suttit & spelat en massa gamla nintendospel på den. Skoj! Pacman & såna... haha
Ska prova ta en speldag på söndag. Spela lite kortspel & tärning & ev Uno. Brorsan & Carro spelar Uno på ett skoj vis. Man får räkna ihop poängen man har kvar när en gått ut. Så den som först kommer till ex 500 har förlorat. Kuligare nästan att spela så. Och så e jag sugen att spela Plump oxå. Får se om de andra kan då.
Ska "tvinga" Wille & Jennie & Marina att spela en massa när vi far upp till dom. haha

Ska ta & lägga mig nu. Jobbdag igen imorrn. Men sen e jag ledig ända tills på tors. Därav en liten tripp till Övik. Och så ska vi på dop nästa lördag så måste hitta nå kläder att ha då.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar