torsdag 28 maj 2009

Torsdag

Somnade relativit tidigt, kanske vid elva. Och vaknade nyss. Härligt utvilad!
Ska käka lite frukke strax & sen ta mig en prom runt Hammar. Sen tänkte jag försöka hinna med att se Våra Bästa År. Inte sett det nu på flera veckor, inte för att det hände så mycket i den serien. Men kul att kika ibland.

Har praktik sen 13-21 & sen har jag gjort mina praktiktimmar för denna vecka. Bara en veckas praktiserande kvar & sen två skolveckor. Sen har vi sommarlov i 7veckor. Vilka jag såklart ska jobba under. Fredag till lördag är jag bokad för att jobba ett dygnspass så tänlte gå in & ta bort min tillgänglighet för resten av helgen. Vera är partysugen!!!! Får se om vi har grillfest hemma eller om det blir så att vi beger oss till Sollefteå, Cruising där på lördag. Festa blir d till att gö iaf! ;) Så länge sen jag var ut på nå´t så nu jädrar vill jag ut & svänga mina lurviga. ;)

Näe frulle var det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar