tisdag 26 maj 2009

Tisdag

Orkade inte skriva något igår. Hade praktik 7-16.30 hem & fixade mat (köp pizza...) hmmm inte den bästa middagen. Men vi var så otroligt trötta båda två så ingen av oss orkade laga mat. Så skyndade att äta & sen la vi oss och sov en stund. Blev inte mycket gjort igår. Lite plockande & sen teve. Såg i reklamen om Cityakuten att "doug Ross" skulle va tillbaka. Alltså George Clooney, så ville inte missa det. Jag såg slaviskt Cityakuten när serien började sändas, för en sådär 14-15 år sen typ. Nu har jag inte sett den på länge men köndes skoj när de "gamla" var tillbaka. Så såg de gamla karaktärerna, Doug Ross, Dr Carter, & flera andra gamla karaktärer. Riktigt kul! Vet inte om dom försökt få bra tittarsiffror denna sista säsong så då tar dom till allt möjligt. Såg även lite på Project Runway & så somnade jag till på soffan igen efter det...

Idag börjar inte jag på praktiken förrs fyra, så blev lite sovmorron idag. Skönt skönt! :)

Klippning står även på dagens schema, Maddis kommer äntligen hit & klipper både mig & Em. Så skönt! Senaste veckan har det känts som att det inte går att göra ett skit med håret. Så nu blir vi sommarfina. :)

Ska ta & hoppa in i duschen nu & sen promma med Figo lite. Vid tolv kommer brudarna. :)

1 kommentar:

  1. Schysst med privatfrisör, skulle jag också behöva! Om vill skickar jag en bild på saftmajan? Ska säga till mamma att du är intresserad.

    SvaraRadera