tisdag 26 maj 2009

Kväll igen då

Jaha ännu en dag som passerat. Vaknade nio imorse utvilad, nice! Grejjade & plockade lite hemma. Prom med vovve & in en snabbis för lite inhandlande från affärn. Hämtade upp Em & barnen & så gick vi hem till mig. hade bokat vår frissa som skulle komma tolv. Nu är både jag & Em sommarfina, i håret iaf. Sommarbrännan som saknas... ;)
Blev supernöjd med min frilla som blev betydligt kortare nu. Har haft ännu kortare förut så får se vad vi hittar på nästa gång. Em blir oxå bara korthårigare för varje klippning. :) Snart blir det snagg för bägge två.... haha eller INTE!!! :)

Fixade middag så vi åt när Mackan kom hem från jobbet strax efter tre. Själv så började jag praktiken fyra.

Erica GRATTIS på din dag. :) Fick du nå´t sänt till dig???? Hoppas det iaf... ;)
Och saftmajan behöver jag ingen bild på om det är en sån där vanlig en...

Nu ska jag svida om & sen bänka mig i soffan framför hemmafruarna.

Trevlig kväll. :)

Kram & natti

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack så mycket för blommorna! Jag blev jätteglad! Jo jag antar att saftmajan är en vanlig en, jag är inte så insatt i det sortimentet... men jag mejlar dig en bild idag!

    SvaraRadera