fredag 17 juni 2011

Fredag

Tack Malin för förslag på texter till kortet, hade redan hunnit skriva in en text då jag såg du hade kommenterat. Tack ändå!
"Må idag & alla era kommande bröllopsdagar skänka er kärleksfulla tankar & låt drömmarna som gör er lyckliga få gå i uppfyllelse" ja det blev texten till kortet.
Har gjort lite sista förberedelsser inför imorrn. Fixat det sista med bilkorgen & så har jag färgat håret, fotbadat & filat fötterna, målat om tånaglarna, plockat ögonbrynen & sånt där "piff", haha. E man fånig eller är man? Haft lite panik över hur ajg ska göra med håret imorrn, är värdelös på håruppsättningar. Som tur är har Ramona förbarmat sig över mig & ska hjälpa mig, hade lika gärna kunnat dra en säck över huvudet annars. Snyggt, haha!!!
Mackan har övat lite på sitt tal han ska hålla till sin syster imorrn. hihi blir nog bra d bara han inte blir nervös & läser för fort.
Imorrn ska jag fota bröllopsgäster & så från middagen & festen. Blir skoj.

Våra djur har fått fästingmedel droppat i nackarna & båda kamerornas batterier är på laddning. Lista är skrivet inför imorrn, haha gäller att ha full koll på läget. Bilen är urstädad & tvättat inuti & utanpå så bara oss själva som ska bli klara imorrn. Figo ska iväg till hundpensionat & jordgubbar inhandlas. Ses ska vi vara klara :)

Nu ska jag sussa så man e utvilad imorrn.
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar