onsdag 9 mars 2011

Onsdag

Fullt upp på jobbet. Ja vi har haft lite barn, några sjuka & flera lediga pga sportlov. Jag & min ena arb kamrat jobbar själva denna vecka, så vi har passat på att städa ordentligt på avdelningen & i förrådet. Utgått frå att SLÄNG så blir det bättre, haha. Nu börjar det bli lite ordning. Jag har skrivit på alla lådor & kartonger oxå, vill ha ordning & reda omkring mig när jag ska jobba. Ja helst hemma oxå men som det är nu när huset inte är färdigrenoverat kan inte var sak vara på sin plats, allt har inte ens fått kommit upp i sina kartonger sen vi flyttade in. Men innan hösten/vintern så ska insidan av huset vara klart iaf.

Annars flyter dagarna bara på. Jobb & lite sällskap på kvällarna. Igår kom Ramona hit & vi surrade bort några timmar. Ikväll tittade pappa & Eva in en par timmar, trevligt surr även ikväll. Ska strax lägga mig, börjar halvsju imorrnbitti så känns som man borde ta & bädda ner sig snart. Bädda ner sig & läsa nya Hänt Extra, lite skavaller & sen sussa. Drömma om alla kändisar sen... haha Och städningen på jobbet. Får se var vi ska dra igång för projekt imorrn, har snart gått igenom det mesta, vi e effektiva, jag & K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar