lördag 18 juli 2009

Uppdatering

Städandet med grannarna gick fint. Fikade oxå ute hos oss i skuggan. Vart så varmt på altanen. Bleb åtta stycken som hjälptes åt. Var klara vid två. Har sen hållit på å grejjat i hordgubbslandet. Hämtat bräder att ha emellen raderna i landet & så. Blev så trött så gick in & satte mig här en stund, ska lägga ikull mig på soffan nu en stund. Tröttiz!Nice att bara vara ledig.
Men stressen kom när vi var klara med städandet. Måste hitta på nå´t är det inom mig nå´n som säger, Rösten tillhör väl förståss mig själv. Men oron liksom kommer fram. Fiska? Fara & grilla? Hälsa på nån? Bju hem nå`n? NEJ, ta det lungt & bara é en dag. Så blev som sagt lite pysslande i landet & nu blir det vilande. Middag sen & så ska vi göra klart i landet. Men jobbigt när man känner att man hela tiden måste göra något. Så van att jobba så mycket att man liksom måste passa på varje ledig tid att göra nå´t.
Imorrn jobbar jag igen.

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där att man har så himla svårt att inte göra något. Men man mår bra av såna dagar också och jag tror de är viktiga för kroppen, men lite sjukt att man blir stressad för att man inte gör något!

    SvaraRadera