söndag 12 juli 2009

Min dag

Var som jag skrev tidigare & grattade Julia på hennes 5års dag. Här har hon på sig en del av presenterna som Jossan & Linda gav henne. Prinsess klänning & smycken till...
Kom ner till pappas sen & så fick Julia för sig att baka en sockerkaka. God blev den minsann. Hon kan hon! ;)

Hann med en del fotande ute.


Figo var såklart oxå med. Kul att leka med bollen...



Jag & min älskade voffsing! :)
Mackan har ledigvecka den kommande vecka. Och jag börjar inte jobba förrs på torsdag. Hade bestämt att ta en fisketripp & ev sova i tält med Julia. Men så kallt nu på nätterna (och dagarna...) så vi bestämde om. Blir att vi får låna husbilen & så kom vi på att vi skulle ta en tur mot Junsele.imorrn beger vi oss till Jusele. Ska fiska förhoppningsvis en massa & så gå en sväng på djurparken. Kanske finns nå´t mer att hitta på uppe i Kåtabyn.
Kul ska det bli. Hoppas det inte regnar dom här dagarna, inte lika roligt då... Men får väl ligga inne i husbilen & titta på film då & spela spel... I värsta fall får vi väl åka hem... ;)
E dundertrött nu. Har varit det hela dan men ännu värre nu så dax att sussa.
Ska packa imorrn för orkar inte ikväll. Bättre att kliva upp lite tidigare & fixa med det.
Har iaf skrivit en par "kom ihåg" listor... haha ett MÅSTE!
Kram & natti




1 kommentar:

  1. Hoppas du fick med allt från dina listor, plus lite till kanske.. :)

    Jag ska med flyget till Stockholm snart, känns lite segt men det blir nog bra när vi väl är där, jag hoppas också på finväder men här öser regnet ner för tillfället. Ha så kul i Junsele! Lät mysigt att åka iväg med husbilen!

    SvaraRadera