lördag 18 juli 2009

Igår kväll

Thess & Jonas kom vid fyra så vi käkade & sen begav vi oss till Dämsta. Mycket folk var dte där, riktigt trevligt Scramblers underhöll, köerna var långa vid matstationerna, vädret var vackert, barnen badade, och vi drack lite alkohol... haha Träffade på en hel del med folk som vi kände.

Satt kvar en stund & surrade när det var slut så fick den värsta rusningen oxå avta. Sen tog vi en liten biltur förbi lite hus & så hamnade vi ute på Gärsholmen en stund på Kung Gärs Loge. Friteatern hade varit där iår igen för föreställning men eftersom vi redan hade andra planer så blev det ingen teater för oss iår. Men den brukar vara jättebra. Surra en stund med svärföräldrarna & så sen for vi hemåt. Grabbsen var nog litei gasen, efter att ha druckit några bärs, Jäger & whisky som avslutning hemma hos oss. Jag höll mig till några cider & så smakade jag faktiskt en liten Jäger... Hade en mycket trevlig kväll. Thess & Jonas for ut till stugan i Docksta vid tolv.
Mackan somnade snabbt då han va lite sluddrig haha. Själv så låg jag & läste en stund, & tog en Ipren. Hade världens mensvärk, men gick över efter ett tag så då kunde jag somna jag med.


Nu ska vi om en timma möta upp med grannarna & ha en städdag. Antar att jag kommer att hamna i tvättstugan för rengöring & städning där. Får se hur många som dyker upp. Jag & Kerstin ska fixa med fika oxå men far & handlar när vi vet hur många som kommer & hjälper till.

Ska sätta fart nu... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar