tisdag 7 juli 2009

Onsdag

Bidde inga fönster igår... Kände att mina fingrar inte skulle klara av det. Har problem med återkommande eksem på fingrarna sk atopiskt eksem, har jag iaf för mig att det kallas... Och är jag mycket i vaten & fukt så blir inte händerna så bra. Och nu har jag hållit på mycket i jorden så det har inte varit nån hit för fingrarna. Blir som vätskande eksem som kliar till tusen. Så höll mig från vatten så gott det gick igår. Fyllde på med jord i jordgubbslandet & sen tog jag fram lilla cafe gruppen till bron på framsidan. Och tvättade den. Fick lite gjort iaf. En sockerkaka fick jag oxå till & som Marina & jag fikade på. Kom på att jag fick i julklapp ugnsformar i silikon så tror jag ska gö en ny sockerkaka idag för att testa en sån. Känns skumt att sätta in vad som känns som det ska smälta i ugnsvärmen. Men som sagt ska prova den.

Och ÄNTLIGEN så ska jag & Mackan bli av med lite hår idag. Och det är håret på huvudet jag menar... ;) Maddis ska komma hit vid fyra & klippa oss. Ooooh längtas. Kommer det äntligen att gö nåt med kalufsen igen.

Ska hoppa in i duschen nu. Sov länge även idag. Tog en "klådtablett" igårkväll. Fått piller utskrivet som jag kan ta när eksemen klias. Men blir väldigt dåsig av tabletterna så inget man kan ta & sen jobba. Tog iaf två igårkväll vid sju, somnade vid tolv typ, och idag har jag varit dödens trött. Men eksemen e bättre & det är huvudsaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar