fredag 10 juli 2009

Jossan 12 år

Igår fyllde Jossan 12 år. Det firades i Bonäset hos föräldrarna.
Massor av gott fikabröd, och såklart tårta blev det.

12 ljus...


Lotta & Susanne =dotter & mor :)
Efter vi fikat stannade såklart barnen. Var jue umgängesdag. Jag, pappa, Eva & Julia drog iväg mot staden. Hade en massa ärenden som skulle göras & massor av butiker som skulle besökas på kort tid. Så vi hann med, Skokanonen & Ö&B, sen Onoff, Söderströms, nån husvagnsbutik, Jysk, Rusta & sen iväg in till stan där vi sprang igenom två gallerior. Leklandet var det som hägrade för mig, så nu är alla födelsedagspresenter inhandlade.
Annars så handlade jag ett par oäkta foppisar-chockrosa, & en filt. haha storhandling. Måste ta & försöka fara upp nån dag, kanske till veckan & kika i lite klädbutiker.
Vi avslutade stadsbeöket med att käka på Vavsberget, mmm hur gott som helst. Så TACK så mycket för maten Eva :)
Hittade även en hammock på Rusta som jag skulle vilja ha. Så får se om vi drar till Övik & inhandlar den till veckan. Blåa dynor & blått tak var det på den & grå ställning. Skulle passa perfekt till våra utemöbler på altanen. Tänk va mysigt att kunna ligga & läsa i en hammock...
Ska ta & göra mig klar nu för en prom & så måste jag cykla på affärn. Blir regnstället på minsann, för regnet bara öser ner. Tur det finns kläder som avstöter vatten. Finns jue som bekant inget dåligt väder, bara dåliga kläder... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar