lördag 25 april 2009

Grillfest!

Nu har jag inte bloggat på måååånga dar. Inte känt för det helt enkelt.
Veckan har bestått av jobb. Månd ringde dom från Vimpeln så jobbade där mån, tis & ons. Månd kväll blev det även jobb på hemtjänsten. Torsdag blev det dagisjobb igen fast på Solsidan & fredag jobbade jag på dagis igen, på Humlan. Så varit dagis för hela slanten nästan hela veckan. Härligt! :) Varit ute i det härliga vädret i massor med barnen.
Helgen är jag ledig. E rätt så förkyld & så har jag jue jobbat helaveckan så tyckte att jag kunde få va ledig en par dar.
Håller på att städa ute & inne för vi ska ha en liten grillfest här hemma. Årets första! Men inte sista, haha. Blir väl ca 10 perslagomt många blir vi. Tänkte börja grilla redan vid fyra så vi hinner njuta av solen oxå. Har förberett med lite isgrogg i frysen.
Bäst jag börjar med salladen nu & fixar klart potatisklyftorna. Sen hopp in i duschen.
Ha en trevlig lörd kväll!
kramiz Vera