söndag 19 april 2009

Slut




Blev helt slut av promenaden på berget. Kanske beror på att jag har feber. Skulle ha jobbat ett dygnpass igår till idag men vaknade igårmorse av hög feber. Skit oxå! Bara att sjukskriva sig & sen sov jag heeeela dan. Vaknade inte förrs vid sextiden. Gjorde mig ett kopp välling då. Fortfarande feber då men lite bättre.
Har feber ännu oxå men känner mig bra mycket bättre än igår. Sov bara till tio idag & inte hela dan. Jag som skulle ha ägnat denna dan åt att plugga. Har inte koncentration för att gö det nu. Kanske lättar lite mer framåt kvällen.


Fick med ett till litet vårtecken på bild. En liten fjärlil. Har sett många redan men inte fått med nån på bild men idag så. Fast blev på lite håll men ändå... ;) Och bjussar på en bild på mig & Figo oxå, osminkad & inte alltför pigg. Men det får ni la ta!
Bye for now.